DNA Says Love You
Pu Le Jian (Guo Yu Chen) is a young coffee shop staff member, but he dreams of becoming a popular YouTuber. He and one of his close friends make videos about discovering unusual and sometimes spooky places, but their efforts to create riveting content are amateurish and bumbling. Regardless, he refuses to give up, and spends his spare time at the cafe editing his videos.
“DNA Says Love You” is a 2022 Taiwanese drama series that was directed by Eri Hao.