My Dear Guardian
Fate brings together kind-hearted surgeon Xia Chu (Li Qin) and ice-cold army officer Liang Mu Ze (Johnny Huang). Despite enduring immense torment, Mu Ze has always bottled up his pain and soldiered on. Forced to work together, the duo learns to thrive, combining their strengths on a series of harrowing missions. Their teamwork fosters a close bond built on mutual respect. But could this bond one day evolve into love? Can Xia Chu become the first person to make Mu Ze open up and embrace love? This 2021 Chinese drama series was based on a novel by Zhe Zi Ma Yi and was directed by Ji Tian Yi.