Sato Shinohara (Tsuchiya Tao) runs a budget-friendly restaurant in a busy urban area with her mother. The restaurant is very unassuming, but it has a lot of regular customers. And most of them frequently come because of Sato Shinohara’s welcoming attitude and kind personality. She has been dating a man named Kenta Miyama (Matsushita Kouhei), who loves her dearly. One day, he decides to pop the question – and she happily accepts.
But this duo cannot sail off into the sunset just yet, as there is a very large complication – namely, Kenta Miyama’s family. This formerly noble family can trace its past back four centuries and happens to hark back to Japan’s feudal past. They are exceptionally wealthy and are used to high society life. The idea of their beloved son marrying a mere “commoner” like Sato Shinohara is abhorrent to them. Kenta Miyama assures her that his family will come around – and warm to her. But, despite his reassurances, his family continues to object: Can Sato Shinohara win them over with her unique charms? Or is their union destined to fail before they even tie the knot?