Love Dissonance
The next day, Masaki Nitta is startled to discover that Sae Izumi is a student in the class he is to teach. As they spend more time together, their interest in one another deepens, and together they try to work out what happened to the previous music teacher. The situation gets perilous, but they are eventually parted. But what happens when fate brings them back together five years later...when Sae Izumi is now an adult?