This Guy is the Biggest Mistake in My Life
As a contracted worker at Amagi Pharmaceuticals, Yui Sato (Airi Matsui) might not be living the high life but she’s doing the best she can. Unfortunately, there are times when she feels like her best just isn’t good enough; especially after the death of her beloved dog. Keenly feeling the loss of her beloved pet, Yui tries to drown her sorrows at a local bar, but even something as simple as that doesn’t work out the way she’d hoped it would. Tired of listening to Yui wail over her dearly departed, Kyoichi Amagi (Mokomichi Hayami) decides he’s had enough. As CEO of Amagi Pharmaceuticals, Kyoichi is used to having people follow his orders, so naturally, he expects Yui to do exactly as he says when he rather cruelly tells her to shut up and go home. Enraged by the disdain she hears dripping in this man’s voice, Yui lets her emotions get the better of her and lashes out at him in an act that leaves him sprawled face-first on the floor. Called into the CEO’s office at work the next day, Yui is horrified when she realizes that the man she met at the bar last night is her boss. Sure she’s seconds away from being fired, Yui tries to prepare for the worst but instead of firing her, Kyoichi presents her with a most unusual request. Afraid her job might be on the line, does Yui have any other choice but to accept her boss’ strange request to become her slave? Based on the manga series of the same name by Shiki Kokonose, “This Guy is the Biggest Mistake in My Life” is a 2020 Japanese romantic comedy drama directed by Taeko Kikuchi and Kenji Kuwajima.