Political Fever
Jung Eun is a former member of the national shooting team who somehow finds herself appointed as the Minister of Culture, Sport and Tourism. Unexpectedly ambitious, she works hard to achieve her goals. When her husband, the liberal political commentator, goes missing, she is engulfed by a whole new set of trouble. Meanwhile, Jung Won and Soo Jin are always close by. Jung Won is a prominent figure in the current opposition party. She was the one who brought Jung Eun, a sports celebrity, into politics. However, she is also the one who hates Jung Eun the most. Soo Jin is the minister's personal secretary. He has Jung Eun's utmost trust and the highest level of experience as a political aide. Can Jung Eun trust Soo Jin to the end and deftly bring her husband's kidnapping case to a close?