My Husky Boyfriend
Song Qiao Xin (Dawn Chen) is a bubbly, positive-minded 23-year-old woman who works as an employee at a communications company. She loves cats: She owns two felines, and she also loves animations that feature cats. She struggles to stay on good terms with her line manager, and her tendency to be late often irritates him. Song Qiao Xin also has a secret crush on her co-worker Xu Ming Hao (Gao Kai).
But life at the company gets very strange when the new CEO, Bai Jing Yu (Ryan Cheng) turns up one day – and starts acting very weird right from the get-go. For a start, he appears to detest everything even remotely cat-related. He also has an incredibly sensitive sense of smell. During a company meeting, he bans all staff from wearing anything that features a cat – meaning Song Qiao Xin must quickly change out of her “Hello Kitty” sweatshirt! But later, she discovers Bai Jing Yu’s carefully guarded secret – that although he looks and talks like a human, his personality is identical to that of a husky dog! He orders her not to tell anyone about his secret. But will Song Qiao Xin really be able to keep a lid on this? And could their new bond of trust spark an unlikely romance between them?