I Like You, Do You Know?
Growing up in a beautiful coastal town, it was only natural for Shen Mu Ze (Anderson Cheng) to be drawn to the sport of surfing. Taking to the sport at a young age, Mu Ze has become a talented surfer. Spending most of his free time on the water, Mu Ze’s entire life revolves around the sport and honestly, he wouldn’t have it any other way. Sharing a love of surfing, Mu Ze and his friends are never away from the water for long. Even when a number of public welfare activities crowd the beach with visitors, Mu Ze and his friends can’t stay away. Among the crowds on the beach is Xiao Ying (Sylvia Hsieh), a classmate of Mu Ze’s whose attraction to Mu Ze only seems to grow as she watches him from the shore. Managing to catch Mu Ze’s attention, it doesn’t take long for the attraction between the two to blossom into a beautiful new relationship. As happy as Mu Ze is with Xiao Ying, his life gets infinitely more complicated when a girl by the name of Lin Qin (Teresa Daley) shows up, claiming to be his sister. Completely thrown off by Lin Qin’s sudden appearance, will Mu Ze find a way to ride out the storm that has suddenly become his life? Adapted from the novel of the same name by Wo He Ni, “I Like You, Do You Know?” is a 2016 Chinese romantic drama directed by Chen Rong Hui.