Cutie Pie
Ice-cold businessman Lian Kilen Wang (Zee Pruk Panich) and the free-spirited university student Kuea “Kirin” Keerati (NuNew Chawarin Perdpiriyawong) are being pushed into an arranged same-sex relationship by their demanding families. While Kuea is keen on the idea, Lian wants no part of this plan. When life pressures them to live together regardless, Cupid decides to intervene! This 2022 Thai BL drama series was directed by Aoftion Kittipat Jampa.