DNA Mate
As you were born, they just happen to be your family who will always be on your side, whether like it or not. The project of exploring other households\u2019 siblings and their daily lives begins. Lee Gyeong Gyu, the cool guy and the third child with a brother and two sisters, will be hosting. And out of the extremely different two sisters, actress Kim Jung Eun the social butterfly who needs more than 24 hours to meet people, and straightforward DinDin, the youngest brother with two sisters, who speaks up for the youngest\u2019s sorrow, join the show. Various stars appear and show their daily lives and how they bicker with their siblings. Viewers will be able to sympathize and laugh through the appearance of real siblings that can be seen at least once around them. Please watch the realistic household exploration project with various stars and their families together.