Love is Fate
Thirty years ago, Ma Dong Shan (Wang Qing Xiang), Han De Chang (Chunyu Shan Shan), and Song Tian Ming (Wang Zhi Fei) decided the time was right to start a business together. With hard work and dedication, the three friends turned their dreams of running a hotel together into reality, but not everything in their lives was as successful as their booming business. With the passing of De Chang, the business was left to Dong Shan and Tian Ming, but when Tian Ming lost his son, the hotel became Dong Shan’s responsibility.
As an ailing chairman, Dong Shan now wishes to pass the Haosen Hotel onto his daughter, Ma Ke Ai (Zheng He Hui Zi) and hopes that she’ll return home from her studies abroad eager to inherit his position. Involved in a near-fatal accident while overseas, Ke Ai might not have returned home anytime soon, but word of her father’s failing health has her returning immediately. Once home, she finds herself in the midst of a series of accidents that soon have her wondering if there isn’t some darker force working against her.
Determined to uncover the truth behind these unfortunate events, Ke Ai fully embraces her new position within the company. Teaming up with Xia Yu Xing (Vin Zhang), they set out to uncover the truth, but are they prepared for what they might find along the way?
An exciting story full of love and mystery, “Love is Fate” is a 2019 Chinese romance thriller drama directed by Wang Wei.