Rinko-san Wants to Try
Rinko Amaki (Kaho Takada), a successful 27-year-old wedding planner, is frustrated by her personal lack of romantic experience. Despite her beauty and hard work, she has never been intimate with a man. Her colleague Gen Kamisaka (Shota Totsuka), who shares the same predicament, becomes an unexpected partner in her quest to change her situation. As they navigate the complexities of workplace dynamics and personal desires, their initial plan for a simple arrangement begins to evolve into something more nuanced and potentially romantic. Based on a manga series by Mio Fujita, this is a 2023 Japanese romantic comedy directed by Keijiro Tsubakimoto.