Running Man Vietnam Season 2
It’s time for the gang to reunite – with new members added to the lineup! Like the rest of the cast, the new faces are famous Vietnamese singers and actors. In every episode, the contestants try to outdo one another in a whole host of zany challenges! Based on the long-running South Korean series “Running Man,” each episode sees the cast compete, dividing into teams and trying to outscore each other in challenges that take them to locations all over Vietnam, including Hanoi and Phu Quoc – and sometimes overseas. Special guests from the world of Vietnamese entertainment join them on a one-off basis every episode.
Slip-ups can result in penalties that carry over to subsequent shows, while there are also some prizes on offer for teams and team members who excel at the challenges. Fans of the South Korean original will also enjoy a special episode that sees the gang travel to Seoul, Siheung, and Incheon in search of special “upgrade stones.” The stones will grant their finders remarkable powers in the final contest of the season – and there’s even a special cameo from one of the South Korean show’s long-term cast members. The gang competes in a sports festival and travels back to school...and there’s fun, madcap action, and laughter at every step!