En of Love: TOSSARA
Ever since high school, Gun Tossakan (Achawin Michaels) has harbored a crush on third-year engineering major, Bar Sarawat (Thitiphat Chankaew). As a high school student, Gun had made a promise to his mother to not date until after he graduated. Holding himself to that promise, Gun has spent years pining for Bar, but now that they’re both students at the same university, things are about to change.
A popular freshman in the medical department, Gun often finds himself crossing paths with the equally popular Bar. Seizing every opportunity fate decides to give him, Gun does everything he can to woo Bar. With his feelings for his senior growing more obvious by the day, it’s only a matter of time before Gun finds himself looking for an opportunity to confess.
Waiting for just the right moment, Gun hopes to tell Bar exactly how he feels. But when the moment finally comes, it seems Bar has a confession to make as well. Do the two share a mutual love or will Bar’s confession end up leaving Gun heartbroken?
Adapted from the novel, "TOSSARA วิศวะมีเกียร์น่ะเมียหมอ ภาค," by Faddist, “En of Love: TOSSARA” is a 2020 Thai romantic comedy drama directed by Niink Karnpicha Sinlertpattana and Ko Nantalit Tampacha.