Why R U?
Zon (Tommy Sittichok Pueakpoolpol), a university student and aspiring sci-fi writer, is frustrated that his sister’s BL novels are gaining online fame while his own work goes unnoticed. His best friend, Tutor (Saint Suppapong Udomkaewkanjana), an engineering student from a once-wealthy family, faces his own struggles. Both friends have tense relationships with other male students: Tutor with the aloof Fighter (Zee Pruk Panich), and Zon with the popular musician Saifah (Jimmy Karn Kritsanaphan). When these antagonistic dynamics start to turn romantic, Zon discovers his sister’s BL novel is based on him and Saifah. He demands she take it down, but she challenges him to prove there’s nothing between them, warning of consequences if he’s lying. Will Zon and Tutor navigate these unexpected twists, or will their lives be forever changed? This 2020 Thai drama series was directed by Cheewin Thanamin Wongskulphat, adapted from the novel of the same name by Candy On.