The Bond
Thirty years ago, Qiao Zu Wang (Liu Jun) lost his wife shortly after the birth of their fifth child, revealing his selfish nature and leaving his eldest son Yi Cheng (Bai Yu) to care for the family. Er Qiang (Zhang Wan Yi), San Li (Mao Xiao Tong), Si Mei (Song Zu Er), and Qi Qi (Zhou Yi Ran) rallied together, determined to survive and support one another. Despite their challenging childhood, the Qiao siblings not only endured but succeeded in pursuing their individual dreams while maintaining their strong familial bonds. Decades later, they continue to stand by each other through life's challenges, proving the unbreakable connection forged in their difficult early years. This is a 2021 family life drama adapted from the novel by Wei Xi and directed by Zhang Kai Zhou.