GO Into Your Heart
Sheng Jing Chu (Niu Jun Feng), a reserved professional Go player, sees the world in black and white until he meets Cheng Liao (Landy Li), a young trainee reporter who suddenly brings color to his life. When media mistakenly reports they are a couple, they decide to maintain the pretense. After suffering a shocking defeat that devastates his professional career, Jing Chu struggles with his future in Go while simultaneously developing a deeper connection with Cheng Liao. However, when Cheng Liao learns that his initial attraction was due to his color blindness, she questions the authenticity of his feelings. Is she merely a strategic move in his life's game, or will their relationship evolve into something genuine? This is a 2021 Chinese drama series directed by Kuk Kok Leung and Liu Chang.