NCT LIFE in Osaka
NCT appears in Osaka, Japan's second largest tourist city close to Korea! The NCT member from Osaka, YUTA, plans and guides for YUTA Tour. Among the charms of Osaka that YUTA introduces, what will captivate the members? Let's go on a YUTA Tour with "NCT LIFE in Osaka" which is even more fun with games the NCT members promote their friendship.