NCT LIFE in Chuncheon & Hongcheon
NCT 127 heads to Gangwon-do, where they can enjoy resplendent nature and thrilling activities. They get hooked on missions, and they begin to play games of wit to decide the menu for dinner and even a room where they're going to wrap the day. The members enjoy nature as well as they compete until the end. Who will be the final winner? Don't miss out on NCT 127 playing and having fun in nature.