Police University
Hacking was the only way out of Kang Sun Ho's miserable life ever since his parents passed away from an accident when he was just ten. He eventually puts his genius hacking skills into practice in an attempt to steal illegal gambling funds to pay for his adoptive father's cancer surgery. One day, Sun Ho bumps into a charismatic judo girl, Oh Kang Hee, and falls in love at first sight. Just to be with her, he sets a goal to get an acceptance letter from the same university as Kang Hee's and eventually gets accepted. However, he does not expect a familiar face from his previous misdemeanor, Yu Dong Man, to greet him as his professor. At first, he's not very pleased to see him again, but he gradually grows fond of Dong Man, the man of justice, to the point where he respects Dong Man's philanthropic and brave nature as they continue to bicker with one another. Just like that, what started as love at first sight becomes Sun Ho's life goal, a police officer.