Celebrity Bromance
What are the stories hidden behind the shining lives of celebrities? The most famous celebrity best friends appear to share their candid friendship stories and their innermost feelings. The program uses a paparazzi format to reveal what celebrity friends actually talk about and how they spend their time. Which celebrities will make an appearance and what will be the heartfelt stories?