Shooting Stars
Led by Oh Na Mi and Park Sun Young, who showed exceptional capacity during the last pilot, the players are back once again with upgraded skills. Celebrities who are earnest when it comes to soccer and Korea\u2019s World Cup heroes as the coaching staff are gathered to present fun and inspiration for women\u2019s soccer. The teams are organized with more powerful players, systematic training, and coaching. Fascinating big matches toward victory are expected.