Boys Mental Training Camp 2 - NCT DREAM
Boys Mental Training Camp, known for its idol-mentality management, is back with NCT DREAM! This upgraded mental training camp features mental-strengthening programs with a behavioristic psychology analyst, a cognitive scientist, and hot-sauce-like spicy mind games rampant with chaos and destruction! NCT DREAM members, who have been together for a long time, show their close teamwork through honest and affectionate conversation and bring out new fun. Unpredictable NCT DREAM and Defconn, the idol-mental training instructor, will be healing the viewers\u2019 mentality as well.