Amor Fati
Even though she is unable to have a proper wedding due to the disapproval of in-laws, Yeon Hee has been a great mother, wife, and daughter-in-law for 25 years. However, everything changes when Yu Na, her husband Jun Ho's mistress, appears and Yeon Hee's health deteriorates as well. Unlike Yeon Hee, Yu Na is a woman who abandons her sacrificial husband, Jae Kyung, and her son, Ha Neul, and chooses Jun Ho for success although Jun Ho is married and she had already rejected him 10 years ago. The four completely different people try to form a different kind of family and try hard to remain together.