Sell Your Haunted House
Ji A, a woman who has inherited exorcism abilities from her mother, is the owner of Daebak Realty, a company that specializes in selling haunted houses. Ji A looks perfect and is also brilliant, but her hot temper makes her fists fly before her words. One day, Ji A encounters a conman named In Bum who specializes in exorcism fraud. Late at night when Daebak Realty operates, In Bum visits Ji A to make an offer. He suggests that they team up to exclusively sell houses that are haunted by vengeful spirits and lingering ghosts. Can the two get along well and deal with house prices, ghosts, and their sorrowful stories?