His - I Didn't Think I Would Fall In Love
Living alone in the seaside town of Fujisawa, Kanagawa, Nagisa Hibino’s (Yuki Kura) life really isn’t much different than countless other kids his age. A seventeen-year-old student in his second year of high school, Nagisa attends school, loves surfing, and supports himself by working at a hostel bath house on the nearby island of Enoshima. Perfectly content with his life, the only thing Nagisa really lacks is a good friend but even that problem finds a quick resolution, the day he meets Shun Igawa (Naoya Kusakawa). Visiting Fujisawa for spring break, Shun’s love of surfing soon brings him and Nagisa together. Spending their free time together, both on the water and off, the two soon develop a strong friendship that eventually deepens into something more. Recognizing their growing feelings for each other, the boys aren’t quite sure where things should go from here. Do they keep their feelings secret? Do they confess? Struggling to find their own answers, life gets more complicated for them both after the surf shop owner’s daughter, Chika Kumakiri (Sara Shida) confesses her feelings for Nagisa. Unsure of where things should go from here, Nagisa and Shun slowly begin to realize that above all else, the relationship they have is truly special. Will their love eventually conquer all or will the hurdles that stand in their way prove to be insurmountable? A sweet love story, “His - I Didn’t Think I Would Fall In Love” is a 2019 high school romance drama directed by Rikiya Imaizumi.