Summer Guys
Together with her new team, Oh Jin Dal Rae and co decide to revamp the bar in preparation for a summer to remember – by developing outstanding cocktail making and shaking skills. But affairs of the heart threaten to derail their plans – and as summer heats up, so does the romance...and the heartbreak!
“Summer Guys” is a 2021 South Korean drama series that was directed by Heo Chan.