A passionate reporter with exceptional talent, Lee Jin Woo (Lee Seo Jin) has dedicated his entire career to pursuing nothing but the truth. Committed to telling the whole story, Jin Woo will do whatever it takes to find and report the hard facts. A hard-working man with a nose for news, Jin Woo’s life takes an unexpected turn when a mysterious phone call connects him with Seo Jung In (Lee Joo Young), a woman who claims to be living five years in the future.
A hard-nosed reporter with a burning passion for her work, Seo Jung In has a knack for finding the best stories. But sometimes digging deep uncovers some nasty truths. Following a string of leads, Jung In uncovers a dark plot that could shake the very foundations of the country. With the life of her father, South Korea’s President, Seo Ki Tae (Kim Young Chul) on the line, Jung In finds herself in a deadly race against time. But she’s not in this race alone. Mysteriously connected by phone to Lee Jin Woo, the two agree to join forces to save the president.
Living and working in two completely different times, Jin Woo and Jung In set out on a dangerous quest for the truth. But will they be able to stop the villainous masterminds plotting this heinous crime before it’s too late?
A time warping tale of intrigue, “Times” is a 2021 political mystery thriller drama directed by Yoon Jong Ho.