L.U.C.A.: The Beginning
Ji Oh (Kim Rae Won), a man with extraordinary powers and fighting skills, struggles with his own identity and the mystery surrounding his existence. Pursued by a secretive group called Human Tech, which is conducting experiments to create the perfect human, Ji Oh discovers a genetics project codenamed L.U.C.A. Special forces agent Lee Son (Kim Sung Oh), who also possesses supernatural abilities, is determined to uncover Ji Oh's secrets. Detective Gu Reum (Lee Da Hee), seeking the truth about her parents' deaths, becomes Ji Oh's only ally as they navigate a dangerous world of hidden agendas and pursuit. Together, they must unravel the mysteries of Ji Oh's origins and survive the relentless hunt for answers. This is a 2021 South Korean drama series directed by Kim Hong Sun.