Five Cranky Brothers
Five much-loved male celebrities – g.o.d star Park Joon Hyung, entertainer Seo Jang Hoon, Turbo vocalist Kim Jong Kook, UP10TION member Lee Jin Hyuk, and SEVENTEEN star Seungkwan – are ready to talk up a storm. Nicknamed the “five cranky brothers,” this collective welcomes in weekly guest “sisters” – popular female celebrities – to the so-called “Cranky House.” The “brothers” answer viewers’ questions, rank possible answers to survey questions in order and even engage in “battles” with other celebrities. Watch the quintet talk everything – from top-ranking sports stars to fitness training, food, and so much more! “Five Cranky Brothers” is a 2019-2020 South Korean talk and variety show that was co-produced by Yoo Ki Hwan.