Jang Eui Soo's First Fan Meeting
As the friend who stole more than a few hearts in “Where Your Eyes Linger” (2020), Jang Eui Soo has captured the attention of the world. Now it’s time to get to know the man behind one of 2020’s most beloved characters. In his very first online fan meeting, Jang Eui Soo introduces himself to the world. Sharing stories from his childhood, playing games, and answering some of his fans most burning questions, Eui Soo promises to make this meeting one to remember. Joined by RUNY and Keum Jo, two of the contributing artists on the “Where Your Eyes Linger” soundtrack, the trio of stars shine brightly, providing fans with memories that will last a lifetime. A fan meeting like no other, “Jang Eui Soo’s First Fan Meeting” is a 2020 production hosted by E-motion Studio.