Qing Luo
Yu Qing Luo (Wang Zi Wei), a renowned "ghost doctor" with exceptional medical skills, was abandoned while pregnant seven years ago. Now, she travels with her son Nan Nan (Zhang Zi Han) seeking revenge against her son's father. During her journey, she encounters Ye Xiu Du (Liu Xue Yi), a prince who remarkably resembles her former lover Yang Xiu Cheng. Initially resistant to Xiu Du's kindness, Qing Luo gradually warms to him as they face numerous conflicts together. As dangerous opposition threatens their safety, Qing Luo and Xiu Du form a powerful alliance, leaving audiences wondering if their growing connection will survive her ultimate quest for vengeance. This series was adapted from the novel "Keng Die Er Zi Gui Yi Niang Qin" by Sen Sen.