Ugly Beauty
Xiao Mu (Zheng He Hui Zi) is a warm and kind-hearted delivery worker for a takeaway food firm. Her identical twin sister, the opportunistic and brash Yao Meng Gui (also played by Zheng He Hui Zi), is her polar opposite – but has risen to the top of the entertainment industry, winning fame and the hearts of many fans. But when a sudden accident forces Yao Meng Gui to lay low, she decides to ask Xiao Mu for a favor that only an identical twin could pull off: pretend to be her.
“Ugly Beauty” is a 2021 Chinese drama series that was directed by Shen Qin Yuan.