Do Jun Woo (Namgoong Min), the leader of the special task forces at the Seoul Metropolitan Police Academy, ends up embroiled in the mystery surrounding a village named “White Night”. People related to White Night are being killed and these murders are somehow related to the tragic string of events that were never solved in that very same village 28 years ago. Officer Gong Hye Won (Seolhyun) and Jamie (Lee Chung Ah), an FBI agent on loan, partner with him as he investigates this series of uncanny events.
The present and the past collide as secrets are unveiled and the mystery of what happened almost three decades ago comes to light.