Camping Vibes
Five female celebrities embark on a creative international camping adventure across South Korea, transforming local landscapes into imaginative replicas of global destinations. Ahn Young Mi (leader), Park Na Rae (cook), Park So Dam (driver), Solar (entertainment), and So Na Eun (decorator) use their unique skills to simulate travel experiences without leaving the country. They dress in traditional costumes, prepare themed cuisine, and ingeniously recreate the atmospheres of Switzerland, the Netherlands, Canada, and other international locations through their playful approach. Each member brings her distinct personality and talents to transform ordinary camping sites into extraordinary international-themed experiences. This is a 2020 South Korean variety TV series produced by Hwang Gyo Jin that showcases creativity, friendship, and the art of imaginative travel.