Homemade Love Story
Three families live under one roof at a boarding house called Samgwang Villa. Sun Jeong's family lives a pure and simple life and doesn't have a lot of money. Jung Hoo's family is rich but is far from peaceful. Jung Won's family looks perfect from the outside but is actually quite rocky. Others join these families at Samgwang Villa, each with their own stories. What is the meaning of family in this day and age, with so many single-person households and people choosing not to get married? Let's meet the people who open their hearts to one another to live and love as a family in Homemade Love Story.