A Man in a Veil
After a childhood accident, Tae Poong's development is stunted. He's caught between two sisters, warm-hearted Yu Jung, who waits for Tae Poong, and Yu Ra, Yu Jung's twin sister, who is completely different from her and uses Tae Poong for her own desires. This drama follows the intriguing story of a man navigating the challenges of love, life, and the occasional miracle.