Fix You
A quirky psychiatrist is on a mission to help people heal, and a rising star has emotional wounds that run deep. Lee Si Joon is an eccentric but passionate psychiatrist working in a hospital. He cares deeply for his patients, whom he tries to help through valiant yet often unorthodox efforts. Han Woo Joo is an up-and-coming musical actress. Honest and principled, her efforts on the stage seem to be paying off, but she struggles with anger issues and recurring mental breakdowns that threaten to derail her career.