Traveler 2
Three adventure-loving male South Korean celebrities – actors Ahn Jae Hong, Kang Ha Neul, and former Wanna One member Ong Seong Wu – pack their backpacks and head off to travel around visit Argentina. The trio explores sites of great natural beauty, including the spectacular Iguassu Falls and the massive Perito Moreno Glacier. Their journeys also take them to real hiking country – in the lake-and fjord-filled wonderland of Patagonia, in the south of the country. While on their way, they learn about the country’s colorful history, its culture, and its cuisine – and meet dozens of locals who dazzle them with Argentinian hospitality. How will the wanderlust-filled trio find Argentina – and how will they feel when it’s time to return home? “Traveler 2” is a 2020 variety/reality TV show that was co-produced by Choi Chang Soo.