An ace in the world of marketing, Du Ai Sha (Aviis Zhong) has spent her entire career fighting her way to the top. Setting her eyes on the goals ahead, she is known for her fierce tenacity and unwavering determination. Never allowing herself to be sidetracked by anything that might come her way, Ai Sha uses whatever means necessary to get the job done.
Working alongside Ai Sha is Yi Feiyang (Wes Lo), another marketing whiz who always has an answer to every problem and has an uncanny ability to gain the advantage, no matter the situation. Completely different in their approaches to work and life, Ai Sha and Feiyang have developed a fierce workplace rivalry, as they each strive to be the best in the business.
But when trouble stirs, Ai Sha and Feiyang are forced to work together, using their combined talents to overcome the obstacles ahead. Realizing they make a pretty good team, the two opponents begin to see each other in a whole new light.
A story of workplace romance, “The Wonder Woman” is a 2020 romance drama directed by Ker Choon Hooi.