XX
Na Na is the head bartender of a speakeasy bar, "XX," and she's famous for her chic looks and natural talking manner that never cross lines. She practically owns the bar because she has control of everything, including the interior, menu, and developing the signature cocktail of bar XX. Her goal was to save up the money and take over XX, but the owner suddenly sells the bar, and a new owner appears in front of her. The new owner is Lee Roo Mi, who used to be Na Na's best friend and betrayed Na Na. And their ill-fated relationship begins.