Because I Want to Talk
Lee Dong Wook is an actor that boasts a broad fan base with his honesty and sincerity. He has secretly been dreaming to be a host of a talk show, and finally, his dream came true! It's time to check out his new charms as a show host. Comedian Jang Do Yeon is here to assist him with her great sense of humor, and moreover, Anchor Jo Jung Sik also joins him. In this show, Dong Wook invites celebrities from various fields and have in-depth and situational talks in different places that are related to the guests. Don't forget to check out this revolutionary and multi-dimensional talk show!