All I Want for Love is You
For third year high school student, Gu Xiao Man (Lu Zhao Hua), life is anything but normal. A champion in the world of sanda fighting, Xiao Man is a highly decorated Chinese kickboxing fighter. Unfortunately, her performance in the ring is the only place she excels. Struggling through every class, Xiao Man wonders if she’s ever going to get the grades she needs to graduate. Lucky for her, one of the school’s top students just happens to be in her class and even better, he’s willing to tutor her! A star in his own right, Zuo An (Liu Yu Han) is known as one of the school’s resident geniuses. With perfect grades and perfect looks, he’s been the object of many girls’ affections, Xiao Man’s included. Focusing on her schoolwork was hard enough when Zuo An was in the same class but now that he’s sitting at the same table, Xiao Man is finding it nearly impossible! Little does she know, Zuo An is having a hard time concentrating too! Too distracted to notice her crush crushing on her, Xiao Man’s only goal is to work hard and do her best. With Zuo An’s help the two not only graduate, but manage to get into the same university as well. Now settled into university life, this unlikely pair find themselves growing closer together as their long-harbored feelings for each other begin to come to light. Setting out on this exciting new journey together, will Xiao Man and Zuo An’s relationship finally have a chance to blossom into something special? A light-hearted tale of love and laughter, “All I Want for Love is You” is a 2019 romantic comedy drama directed by Li Yu Lei.