Fighting Youth
Zhang Xiao Yu (Wu Jin Yan), a talented rookie, secures a position as assistant to Lin Rui (Yin Tao), the sales director at SW Cosmetics. As Lin Rui is shortlisted to potentially replace the current boss Shu Wanting (Liu Min Tao), a fierce corporate battle erupts when Shu Wanting strategically appoints Lin Rui's rival Fang Jing (Zuo Xiao Qing) to head a competing sales department. Caught in the midst of intense office politics, Xiao Yu navigates the cutthroat corporate environment, demonstrating remarkable resilience and determination. Despite the challenging workplace dynamics, she not only survives but thrives, challenging stereotypes and proving her worth as a professional woman. Her journey becomes a testament to the strength and potential of women in the modern workplace. This is a 2021 South Korean workplace drama directed by Mu Xiao Jie that explores the challenges faced by professional women in a competitive corporate landscape.