Go Ahead
Widower Li Hai Chao (Tu Song Yan) takes in two boys from dysfunctional homes, Ling Xiao (Song Wei Long) and He Zi Qiu (Steven Zhang), and raises them along with his daughter Li Jian Jian (Tan Song Yun). The trio effectively grow up as siblings, helping each other and providing support at every step of the way. But as they grow up and graduate from high school, life takes all three in very different directions. But years later, they are all reunited as adults. Will their bond survive as they move on to new phases in their lives? And could any of their tight bonds morph into love? This 2020 Chinese drama series was directed by Ding Zi Guang.