Lost Love in Times
Qing Chen (Liu Shi Shi), a powerful enchantress with exceptional healing abilities, belongs to an elite group of magicians tasked with protecting the imperial family. Despite the strict code forbidding intimate relationships with royalty, she falls deeply in love with Prince Yuan Ling (William Chan). When Yuan Ling becomes Emperor, he plans to marry Qing Chen, but his brother's violent coup disrupts their union. Desperate to prevent future catastrophe, Qing Chen uses a magic stone to travel back in time to a parallel universe, attempting to push Yuan Ling away and change their destiny. Torn between her magical duty and her heart, she struggles to resist their powerful connection. This is a 2017 Chinese historical fantasy romance series co-directed by Lin Yu Fen, Liang Sheng Quan, Yu Cui Hua, and Ren Hai Tao.