Yong-jiu Grocery Store
Yang Jun Long (Derek Chang), a rising real estate manager, begins questioning his career-driven life when he observes his seniors sacrificing personal relationships for work. Unexpectedly, he is called to take over his aging grandfather's neighborhood grocery store, transitioning from a corporate environment to a small family business. Initially viewing the store as a burden, Jun Long gradually discovers its true significance as a community hub where people from diverse backgrounds connect and find solace. The store becomes more than just a business; it transforms into a warm, welcoming space that offers comfort, reunites long-lost connections, and ultimately becomes a place Jun Long can truly call home. Adapted from the comic by Ruan Guang Min, this 2019 Taiwanese drama was directed by Tseng Ying Ting and Kao Pin Chuan.