Welcome2Life
What if you're given a chance to restart your life and make new choices again? One day, Lawyer Jae Sang opens his eyes and realizes that he is no longer in the world he used to live in but in a parallel world. He sheds his old life where he had been willing to do anything for his interests and turned into a whole different person, a righteous and sincere lawyer. People all make mistakes and wrong choices and regret what they did in the past all the time. However, the present moment is the only time over which we have dominion. We can always make the right choice to straighten things up whenever we realize that we're on the wrong path. Lawyer Jae Sang sends us a message that it's never too late to correct our wrongdoings and start afresh and encourages us to express our honest feelings to those around us throughout the series.