Justice
Tae Kyung is a lawyer who willingly defends corrupted high-ranking officials to earn his wealth and power. He started to chase money and power after he lost his family because of money and power. He wants to avenge his brother\u2019s death, so he joins hands with Woo Yong. However, he finds out the truth of his brother\u2019s death when he gets caught up in the disappearance case of the children. Woo Yong is the chairman of a construction company. For his family, he is willing to commit an evil deed. To achieve what he desires, he obeys people who are in authority. He doesn\u2019t hesitate to trample the weak, and he moves toward his goal without a hitch. However, he eventually collapses because of his desire. During their journey to achieve their own goals, they forgot about one important thing. That finding out the meaning of life is the most important, not accomplishing their ambitions. Will they be able to realize this in the end?