God of Lost Fantasy
Qin Wen Tian (Peter Sheng), an adopted son born weak and disadvantaged, is sent to live at the Bai Manor through an arranged marriage with Bai Qiu Xue (Tang Jing Mei). When the Bai family plots his assassination, Wen Tian escapes and finds refuge with the Jiuhua Sect, a martial arts school. There, he befriends his master's daughter, Mo Qing Cheng (Wang Zi Wen), and the exiled crown prince, Yi Wu Wei (Jacky Heung). Putting aside his personal revenge, Wen Tian helps Wu Wei reclaim his throne from the usurper, Yi Tian Jiao (Liu Run Nan). Together, they must confront not only the prince but also the dark forces behind him. Adapted from Jing Wu Hen's novel "Ancient Godly Monarch", this is a 2020 action historical fantasy drama directed by Hu Chu Xi.